top of page
  • Yazarın fotoğrafısimge

sararan dişlerin çözümü

Hepinize merhaba arkadaşlar;

Uzun bir aradan sonra yine beraberiz. Bugün sizlere

@drdarcey beyazlarını diş pastasından bahsedeceğim.




Diş pastası çay, sigara, kahve gibi lekelerin giderilmesinde ve zamanla sararan dişlerin daha beyazlamasına sağlar.

Hergün kahve içen biri olarak benimde ilgimi çekti ve trendyoldan siparişimi oluşturdum. Trendyoldan sipariş oluşturmak için tık tık...



Ürün diş macunu değildir ve diş macunu gibi kullanılmaz.

Haftada bir defa diş macunundan önce diş fırçama sürüyorum ve dişlerimi temizledikten sonra diş macunum ile üstünden geçiyorum. Hafta da bir defa bu işlemi gerçekleştiriyorum çünkü fazlası diş minelerine zarar verebilir, bunu istemeyiz. Düzenli kullanımda dişlerin hem ton olarak açıldığını temizlendiğini hemde ekstra sararmanın önüne geçtiğini gözlemleyebilirsiniz.



Size dr darkey i önerme sebebim hem doğal içerikli olması, florür, gluten vs içermemesi hemde iyi bir araştırma sonucu trendyolda en çok satılanlar listesine girmiş olmasıdır.

Eğer sizlerde bu tarz ürün arayışındaysanız bu ürüne şans verin derim.

Hepinize bol gülüşlü güzel günler diliyorum.

22 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
bottom of page