top of page
  • Yazarın fotoğrafısimge

himalaya beyazlatma etkili gündüz kremi

Şu meşhur Himalaya beyazlatma etkili olan seriden ilk defa bir gündüz bakım kremi alıp kullanıyorum.

Öncelikle bilmeyenler için söylüyorum benim cildim yağlı.(çok yağlı) Böyle bir cilt daha Yok. Himalaya beyazlatıcıları gündüz kremi inanılmaz nem veriyor ve benim yüzüm de yağlı ciltli olduğu için bana fazla geliyor. Ben de yüzümü güzelce temizleyip kuruluyorum ve ardından parmağımla minicik gündüz kreminden alıp tüm yüzüme uyguluyorum. Bu işlem bana fazla fazla yetiyor. Ürünün vaadlerinde kuru ve karma ciltler için olduğu yazıyor fakat bence Kuru ciltlerin çok çok sevebileceğini yağlı ciltlerin ise bölgesel olarak kullanmaları ve ellerinin ayarını iyi tutturabilmeleri gerektiğini düşünüyorum. 

Aynı zamanda makyaj için Harika bir başlangıç olabileceğini söylese de bence makyajı ağırlaştırdı ve kalınlaştırdı. Bu yüzden makyaj altına baz olarak sevemedim.

Sivilceye meyilli alerjik bir cildiniz varsa bundan olabildiğince uzak durun derim. Benim cildim yağlı sivilceye meyilli ve hatta alerjik bünyeye sahip olduğundan dolayı içeriğini merak ederek ilk defa bir ürünün içeriğine baktım. Normalde bir ürünü alırken içerik benim için çokta önemli değildir. Asıl önemli olan cepteki bütçeyi sarsmadan ve ürünün performansının iyi olarak vaatlerini yerine getiriyor olabilmesidir. Fakat olay krem olunca ve ben bunu her gün yüzüme süreceğimi düşününce içinde neler varmış bir bakayım dedim.

CosDNA.com kozmetik ürünlerin içeriklerini gösteren bir sayfadır. İçerisinde temiz ve ya zararlı olan maddeleri gösterir. 

Merakıma yenik düşerek Himalaya beyazlatıcı etkili gündüz kreminin içeriğini arattım. Sonuç; içerisinde  Methylisothiazolinone, Sodium benzoate, Phenoxyethanol bulunmaktadır.

Sizde benim gibi şimdi bütün bunlar nemalanma geliyor diyorsanız sizin için ufak bir araştırma yaptım.

Methylisothiazolinone: Cilt ile teması sakıncalı bulunan yanıklara sebep olabilecek bir maddedir.

Sodium benzoate: Uzun vadede üreme sistemi, karaciğer ve merkezi sinir sistemine zarar verir.

Phenoxyethanol: Deri tahrişine, böbrek ve karaciğer hasarına sebep olabilen koruyucu madde.

En zararlı çıkan üç madde bu anlama geliyormuş. Artık kullanıp kullanmamak kişinin kendisine kalmış diyorum. Sağlıcakla kalın.




11.263 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
bottom of page